De când cu hitul Sexy Girl, fetele de la Heaven se bucură din nou de succes. Au schimbat macazul, au pariat pe muzica de club, iar această mişcare s-a dovedit a fi una inspirată.
Şi bine au făcut, căci piesa lor a fost bine primită de radiouri, dar şi în Cipru, Rusia sau Malta.
Adina, una dintre componentele trupei, a declarat într-un interviu acordat siteului
Agentiadepresamondena.com, că nu a fost tocmai luată prin surprindere de succesului piesei:
“Ma asteptam sa aiba succes, pentru ca s-a muncit aproape jumatate de an la aceasta piesa. In momentul in care “Sexy Girl” a fost gata am stiut ca vom da lovitura, iar singurul lucru pe care trebuit sa-l mai facem era sa lansam single-ul pe piata. Nimic nu a fost intamplator, a fost o strategie de marketing bine gandita si pusa la punct cu multa vreme inainte. Piesa se difuzeaza acum pe majoritatea radiourilor din Romania si a fost preluata si pe radiourile din strainatate. In Cipru, piesa noastra a fost 7 saptamani pe locul 1.”
Şi uite aşa PR-ul şi strategiile de marketing au ajuns să cântărească mai mult decât talentul. E drept, toate acestea n-ar conta dacă n-ar exista destui ascultători care să pună botul, pardon, urechea!
Şi cum cu o astfel de strategie nu poţi să faci bani din vânzări decât prin concerte, Adina recunoaşte că nu şi-a luat nicio fustiţă din banii câştigaţi de pe urma albumelor vândute!
“Din pacate sunt foarte putini artisti care mai vand albume: Loredana, Stefan Banica, oameni pe care ii admir. Noi am avut o alta strategie, am lansat piesele pe Internet, ascultatorilor le-au placut si in felul acesta ne-am promovat. Nu am stat sa ne mai gandim la bani, eu nu-mi aduc aminte sa fi incasat bani din vanzari de albume!”
Dar nu-i niciun bai. Măcar pupezele din Dorobanţi s-au ales cu o melodie care merge la sala de fitness.